مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت خرما زاهدی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین مشخصه خرما زاهدی عمدهفروش انواع خرما زاهدی عمده

خرما زاهدی از گونه های خرمایی است که در بسیاری از مناطق خرما خیز کشور کشت می شود و سالیانه حجم بالایی از محصول در بازار داخلی و بازارهای خارجی توزیع می شود. قیمت این محصول در حجم های عمده و خرد متنوع است ولی ارزانترین نوع خرما مربوط به خرما زاهدی عمده است و دلیل آن نیز حجم بالای خرید است که به صورت اتوماتیک در قیمت تمام شده تأثیر گذار می باشد ولی موارد دیگری نیز هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تعیین قیمت خرما نقش دارند. 

آخرین قیمت خرما زاهدی عمده

مهمترین مشخصه خرما زاهدی عمده

مهمترین مشخصه خرما زاهدی عمده خرما زاهدی در گروه خرماهای نیمه خشک قرار دارد و اصلی ترین مشخصه و ویژگی که دارد رنگ قهوه ای روشن آن است که مایل به زرد بوده و از نمونه خرماهای محبوب و پرمصرف به شمار می آید. 

میزان قند و شیرینی موجود در خرمای زاهدی در مقایسه با سایر گونه های خرما بیشتر از میزان معمولی و نرمال است و میزان باردهی درختان خرما زاهدی بسیار بالا می باشد. 

این نوع از خرما جزﺀ خرماهای دیر رس به شمار می آید که فصل برداشت آن در اواخر شهریور شروع شده و تا اوایل پاییز نیز ادامه دارد. 

عرضه خرما زاهدی به شکلهای مختلف انجام می شود که تعداد زیادی از شرکتهای فعال در حوزه خرما، این محصول را به صورت بسته بندی شده و در حجم های کم و زیاد با توجه به نیاز مشتریان عرضه می کنند. 

یکی از مزیتهای مهم در عرضه عمده خرما زاهدی، قیمت مناسب و به صرفه آن نسبت به خرید در حجم های کم می باشد که معمولا خریداران این محصول در حجم های انبوه تجار داخلی و خارجی و شرکتهای بازرگانی می باشند. 

فروش انواع خرما زاهدی عمده

فروش انواع خرما زاهدی عمده فروش خرما زاهدی به صورت انبوه در مرحله اول توسط کشاورزان این حوزه انجام می شود که بلافاصله بعد از رسیدن میوه آن را به صورت یکجا عرضه می کنند البته قابل ذکر است که توزیع خرما توسط کشاورزان با حداقل قیمت بازار انجام می شود که بسیاری از شرکتهای بازرگانی از این فرصت استفاده کرده و محصول را در این مرحله خریداری می کنند. 

خرما یکی از محصولات صادراتی مهم نیز به شمار می آید که گونه زاهدی آن نیز به دلیل بافت نیمه خشکی که دارد به راحتی به شکلهای مختلف عرضه می شود و هیچگونه مشکلی در توزیع آن به صورت بسته بندی شده یا فله ای وجود ندارد. 

برای فروش انواع خرما زاهدی در حجم های عمده می توان از روشهای مختلفی استفاده کرد که امروزه بکار بردن اینترنت و فضای مجازی کار را برای بسیاری از خریداران و فروشندگان بسیار راحت کرده و می توانند در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه محصول را در حجم های بالا معامله کنند. 

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *