مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان خرما مضافتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع خرما مضافتیقیمت تولیدی خرما مضافتی

خرما مضافتی یکی از بهترین گونه های این میوه می ‌باشد که در جنوب کشور و در شهرستان بم کشت و برداشت می شود. کیفیت بسیار بالایی دارد و به بسیاری از دیگر کشورها نیز صادر می شود. تولیدکنندگان خرما مضافتی صادراتی این محصول را با استفاده از بهترین تجهیزات شست و شو و بسته بندی می‌ کنند. امکان تهیه عمده آن برای همه افراد در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

تولید کنندگان خرما مضافتی صادراتی

کیفیت انواع خرما مضافتی

کیفیت انواع خرما مضافتی انواع خرما مضافتی در شهرستان بم کشت می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند. این خرما دارای پوست مشکی بسیار براق بوده که ظاهر شیک و مجلسی دارد و می ‌توان در مجالس و مهمانی ها برای پذیرایی از آن استفاده نمود.

همچنین پوست نازک و صافی دارد. بافت گوشتی آن بسیار نرم بوده و نسبت به دیگر خرماها راحت ‌تر خورده می ‌شود. این خرما شیره بسیار زیادی دارد که به تولید فرآورده های مختلف نیز می پردازد. در واقع هر چه میزان شیره خرما بیشتر باشد کیفیت بالای آن را نشان می دهد.

این میوه با استفاده از ماشین آلات مخصوص کاملا شستشو داده شده و هیچ گونه آلودگی بر روی سطح آن وجود ندارد. طعم آن بسیار شیرین می باشد. اندازه حدود ۵ سانتی متر دارد که بسیار قابل توجه می باشد. معمولا بسته بندی این میوه همراه با کمی شیره آن انجام می ‌شود که مورد خوشایند مصرف کنندگان می باشد.

قیمت تولیدی خرما مضافتی

قیمت تولیدی خرما مضافتی تازه ترین قیمت تولیدی خرما مضافتی توسط کارشناسان فروش در این مجموعه استعلام می شوند. قیمت خرما به صورت لیست تنظیم شده از جانب تولیدکنندگان دریافت می‌شود و در اختیار مشتریان قرار داده می شود. انتخاب قیمت بر اساس عوامل مختلفی تعیین می ‌شوند که از مهم‌ ترین آنها می‌توان به کیفیت اشاره نمود.

در واقع می توان گفت کیفیت نشان دهنده قیمت یک کالا است و هر چه میزان مرغوبیت آن بیشتر باشد قیمت بیشتری را به خود تخصیص می دهد. در روند تولید کالا مخارجی به وجود آمده است که به همراه هزینه مواد اولیه در قیمت نهایی کالا تاثیر گذار می باشد.

علاوه بر این عوامل می ‌توان گفت که نام برند و شرکت سازنده تاثیر زیادی در میزان قیمت ‌ها دارد و برندهای معتبر به دلیل ایجاد کیفیت بالا در محصولات خود از قیمت های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین در این باره می‌توان گفت که برندهای ایرانی به نسبت برندهای خارجی از قیمت‌ های کمتری برخوردارند.

این امر به عنوان یک مزیت محسوب می ‌شود و می توان از کالا ایرانی حمایت نمود. شما می توانید پس از بررسی قیمت ‌ها به سفارش کالای مورد نظر پرداخته و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید. ارسال کالا به تمامی استان های کشور امکان پذیر می باشد.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *