مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم خرما مضافتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع خرما مضافتی عمدهفروش انواع خرما مضافتی عمده

خرید مستقیم خرما مضافتی عمده را می توانید به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ما انجام دهید. خرمای مضافتی یکی از پرفروش ترین ارقام خرما در ایران بوده که هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای عرضه می شود. فروش خرما به صورت آنلاین سبب گردیده خریداران از سراسر کشور بتوانند به خرمای تازه دسترسی داشته و آن را با قیمت مناسب و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنند.

خرید مستقیم خرما مضافتی عمده

کیفیت انواع خرما مضافتی عمده

کیفیت انواع خرما مضافتی عمده

به جرات می توان گفت یکی از خوشمزه ترین، در دسترس ترین و باکیفیت ترین انواع خرمایی که در کشور کشت می شود، خرمای مضافتی می باشد. به گونه ای که علاوه بر فروش بالا در بازار داخلی، به عنوان اصلی ترین خرمای صادراتی کشور، هر ساله به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. میزان رطوبت این خرما در حد متوسط و بین ۱۴ تا ۳۶ درصد متغیر است. به همین دلیل قابلیت نگهداری در زمانی طولانی را داشته و کیفیت خود را به مرور از دست نمی دهد.

در استان های مختلفی این نوع خرما کشت می شود اما باکیفیت ترین نوع مضافتی متعلق به شهرستان بم در استان کرمان می باشد. مضافتی در بین عموم مردم به نام رطب هم شناخته می شود. هرچند این خرما در رنگ های قهوه ای و قهوه ای تیره هم دیده می شود اما رطب درجه یک بم به رنگ مشکی یکدست بوده و گوشتی می باشد.

کیفیت این خرما به دلیل ارزش غذایی بالای آن است. انواع مضافتی سرشار از مواد معدنی به خصوص پتاسیم بوده و آهن بالایی دارد. به همین دلیل مصرف آن همیشه برای افرادی که دچار کم خونی هستند، توصیه شده است. قند آن طبیعی بوده و به سرعت جذب بدن می شود. به همین دلیل مصرف آن برای افراد دیابتی هم مفید فایده است.

فروش انواع خرما مضافتی عمده

فروش انواع خرما مضافتی عمده

فروش انواع خرما مضافتی عمده سبب کاهش قیمت تمام شده برای آن دسته از مشتریانی شده که قصد سفارش در حجم بالا دارند. از آنجا که خرمای مضافتی با طبع اکثر ایرانی ها سازگار بوده، فروش خوبی در طول سال دارد. در سال های اخیر که خرید و فروش های اینترنتی رونق گرفته، تولید کننده تلاش نموده تا با عرضه مستقیم هم فروش خود را افزایش داده و هم سود بیشتری را بدون واسطه کسب نماید.

به همین دلیل اقدام به عرضه آنلاین انواع مختلف خرما به خصوص از نوع مضافتی نموده و در این راستا توانسته با فروش به موقع محصولات و بالا بردن درجه کیفی محصولات عرضه شده، رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. ضمن آنکه خریداران زیادی نیز امروزه به دلیل مشغله های کاری که دارند، ترجیح می دهند خریدشان را به صورت غیرحضوری انجام دهند. همین امر رونق بیشتر این شیوه از فروش را به دنبال داشته است.

  • تبلیغات:
منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *