مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات ویژه خرما دشتستان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بارز خرما دشتستان مرغوبقیمت روز خرما دشتستان عمده

در حال حاضر استان بوشهر یکی از تولید کنندگان برتر انواع خرماهای صادراتی کشور محسوب می شود که از جمله انواع خرما در این منطقه می توان به نوع مرغوب آن که خرما دشتستان عمده است اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر و دارای خواص و کاربرد و نیز از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

صادرات ویژه این نوع خرما به دلیل کیفیت بالا و نحوه بسته بندی و استفاده از پروتکل های بهداشتی و استانداردهای روز دنیا بهره گرفته که سبب شده سالانه در تعداد حجم بالا با تعداد سفارشات بالا به اکثر کشورهای دنیا از قبیل: عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، سوریه و غیره صادر گردد.

صادرات ویژه خرما دشتستان عمده

مشخصات بارز خرما دشتستان مرغوب

مشخصات بارز خرما دشتستان مرغوب

مشخصات بارز خرما دشتستان مرغوب این است که این نوع خرما از لحاظ صادراتی بسیار ارزشمند و دارای شکل ظاهری درشت، بافتی نرم و شیرین، طعم و مزه عالی، رنگ قهوه ای روشن و دارای کمی رطوبت است که سبب شده خود را در زمره صادرات قرار دهد.

یکی از عوامل مهم در صادرات انواع محصولات غذایی از جمله خرما کیفیت آن می باشد که کیفیت خرما، بسته به نوع خرما، محل کاشت و برداشت، استاندارد، طبیعی و بهداشتی بودن خرما، اندازه خرما، نوع بافت آن، طعم و مزه، تنوع رنگ، تنوع بسته بندی، مدت ماندگاری، خشک و تر بودن، و دیگر موارد متفاوت می باشد که کیفیت این نوع خرما سبب شده توجه کشورهای خارجی را به خود جلب نماید و نیز کمک شایانی به اقتصاد کشور نماید.

به طور کل خرما و انواع آن دارای طبعی گرم و نیز سرشار و غنی از مواد مغذی و مقوی مانند: کلسیم، پتاسیم، آهن، فسفر، مس، منگنز، فیبر، روی و غیره است که با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد حاوی خواص آنتی اکسیدانی و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد که علاوه بر ارزش غذایی دارای ارزش درمانی بسیاری است که در درمان انواع بیماری ها بسیار مفید و موثر واقع شده است.

قیمت روز خرما دشتستان عمده

قیمت روز خرما دشتستان عمده

قیمت خرما  دشتستان به نرخ روز و نیز به صورت عمده و مستقیم بر حسب نوع کیفیت خرما، نوع خرما، شکل و رنگ ظاهری آن، نحوه تولید و توزیع خرما، میزان عرضه و تقاضا برای بازارهای داخلی و خارجی کشور، کاهش قیمت ارز در کشور، نوع برند و شرکت تولیدی خرما، نحوه بسته بندی، طعم و مزه، مدت ماندگاری، انبارداری، تازه یا کهنه بودن خرما، استاندارد، طبیعی و بهداشتی بودن خرما و دیگر موارد بر تعیین قیمت این نوع محصول غذایی با ارزش نقش بسزایی دارند. ضمنا هر چه کیفیت خرما بالاتر باشد در قیمت آن نیز تأثیر زیادی خواهد داشت.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *