مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مناسب خرما زرد زاهدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما زرد زاهدیتولید کننده خرما زرد زاهدی

خرما صادراتی بوشهر از خوش طعم ترین و خوش عطر ترین انواع خرما می باشد که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است این محصول توسط مرکز آنلاین به فروش می‌رسد. قیمت خرما زرد زاهدی به دلیل فروش بی واسطه این محصول است زیرا این محصول به صورت مستقیم با حذف تمامی واسطه‌ها و دلالان بازاری با قیمتی استثنایی و باورنکردنی در دسترس مشتریان قرار می دهد.

قیمت مناسب خرما زرد زاهدی

بررسی کیفی خرما زرد زاهدی

بررسی کیفی خرما زرد زاهدی یکی از خوراکی های محبوب اصیل ایرانی که از سالیان بسیار دور تاکنون در بسیاری از نخلستان‌ها در سراسر کشور پرورش می یابد خرما می باشد این محصول در انواع و اقسام گوناگونی تولید می‌شود که هر نوع طعمی خاص و خواص درمانی منحصر به فردی دارد.

یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع این محصول خرما زرد زاهدی می ‌باشد که طعم و عطری بی نظیر و فوق العاده دارد این خوراکی خوشمزه به طور کاملا ارگانیک و طبیعی در نخلستان های برخی از شهرها توسط کشاورزان با تجربه پرورش می‌یابد برای محصول دهی بیشتر این نوع خرما از هیچگونه کود و مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود.

خرما صارم بهبهان ظاهری کشیده و بیضی شکل دارد و انتهای آن باریک و نوک تیز می باشد و رنگی متمایل به رنگ زرد دارد این خوراکی دارای پوسته ای بسیار نازک است و بافت آن گوشتی و آبدار می باشد و هیچ گونه خال و لک بر روی پوست خرما قرار ندارد این محصول در دسته بهترین و درجه یک ترین خرما ها قرار دارد کیفیت خرمای زرد زاهدی موجب شده این محصول در عرصه صادرات به موفقیت های بزرگی دست یابد.

تولید کننده خرما زرد زاهدی

تولید کننده خرما زرد زاهدی  خرمای زرد زاهدی از محصولات مرغوب و خوشمزه و اصیل می باشد که نسبت به سایر نمونه ‌های بازاری آن مرغوبیت بالاتری دارد و در مطلوب ترین و بهترین شرایط به صورت طبیعی تولید می شود. تولید خرما از رونق و توسعه بسیار خوبی بهره مند می باشد زیرا این خوراکی بی نظیر طرفداران بسیاری در جای جای کشور دارد.

تولید کننده این محصول تنها هدفش تأمین نیازهای مردم می باشد به همین دلیل درصد قابل توجهی از نیاز کشور به خرما درجه یک زاهدی را تامین می‌کند و در این عرصه مهم به مراتب بالایی دست یافته است و توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید زیرا این خوراکی را با سطح کیفی بالا مستقیم با حذف رابطه های بازاری به طور عمده و خرده در سراسر کشور عرضه می کند تولید کننده محصول را مستقیماً به مردم ارائه می دهد و همین امر موجب شده هزینه های اضافی مربوط به دلالان به طور کامل حذف می شوند و مشتریان تنها هزینه خرما را بپردازند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *