مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه خرما مضافتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما مضافتی صادراتینرخ روز خرما مضافتی صادراتی

از پر استفاده ترین انواع خرما در کشور ایران می توانیم به خرما مضافتی اشاره داشته باشیم. خرما مضافتی از شیره فراوانی برخوردار است و از خرماهای گوشتی به حساب می‌ آید. از طرفی دارای خواص درمانی زیادی است.

مرکز عرضه خرما صادراتی بوشهر بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای به مشتریان خارجی خود می فروشد و در این صورت ارزآوری خوبی برای کشور دارد.

مرکز عرضه خرما مضافتی صادراتی

بررسی کیفی خرما مضافتی صادراتی

بررسی کیفی خرما مضافتی صادراتیخرما صارم بهبهان یکی از رایج ترین و خوشمزه خرماهای ایرانی است که سرشار از مواد معدنی همچون پتاسیم است. خرمای مضافتی در استان کرمان و شهرستان بم به صورت عمده تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌ شود.

این خرما به رنگ بنفش تیره و یا سیاه دیده می‌ شود و همچنین گوشت، شهد و طعم بسیار خوبی دارد. بسته به مزرعه، نحوه کشت و برداشت محصول، میزان رطوبت این خرما متفاوت است. به طور میانگین بین ۲.۵ تا ۴.۵ سانت طول دارد. خرمای مضافتی از معروف ترین خرماهای ایرانی است که با توجه به تولیدات وسیع خود، خریداران می توانند به راحتی آن ها را تهیه نمایند.

این خرما از آهن بالایی برخوردار است و قد موجود در آن کاملاً طبیعی است. این محصول بیش تر از همه در ماه مبارک رمضان مصرف می‌ شود؛ چرا که در این ماه مردم طبق آداب و رسوم به روزه‌ داری روی می آورند و برای جلوگیری از افت انرژی خود در طول روز، از قند طبیعی خرما برخوردار می شوند.

خرمای مضافتی به دلیل برخورداری از شیره فراوان، باید در محیطی سرد در انبارهای ویژه نگهداری شود. برای اینکه شما بتوانید آن را در مدت زمان طولانی حفظ نمایید، بهتر است که خرما را در یخچال نگهداری نمایید تا مانع از پوسیدگی آن و تجمع حشرات بر روی آن شوید.

نرخ روز خرما مضافتی صادراتی

نرخ روز خرما مضافتی صادراتی در حال حاضر نرخ خرما مضافتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از آن ها می توانیم میزان عرضه به تقاضا، نوع خرما، بسته بندی و… اشاره داشته باشیم. تولید خرما مضافتی بیش تر از همه در استان کرمان است و شما می توانید با مراجعه حضوری به مرکز تولید خرما در این استان، خرید خود را اقتصادی نمایید.

اما با توجه به شرایط فعلی جهان، چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌ شود؛ چرا که وقت و هزینه بسیار زیادی از شما خواهد گرفت ضمن اینکه سلامتی شما به خطر خواهد افتاد. برای این کار شما می توانید از درگاه اینترنتی نسبت به خرید خرما اقدام نمایید و از فروش ویژه خرما برخوردار شوید.

در حال حاضر کشورهای بسیاری نسبت به خرید انواع خرمای مضافتی ایرانی از خود رغبت نشان داده اند و به همین دلیل بازرگانان انواع خرمای ایرانی را به بزارهای جهانی صادر می‌ نماید و با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *