مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه خرما مضافتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره خرما مضافتی عمدهتوزیع ویژه خرما مضافتی عمده

خرما صادراتی بوشهر و به ویژه شهرستان بم تولید می شود و از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است.

بازار صادرات انواع خرما مضافتی عمده بسیار زیاد است و کشورهای کثیری از جمله کشورهای اروپایی نسبت به خرید انواع خرمای ایرانی از خود استقبال نشان می‌ دهند.

در این زمینه بازرگانان کثیری فعالیت دارند و بهترین نمونه از خرما را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می‌ دهند.

مرکز عرضه خرما مضافتی عمده

اطلاعاتی درباره خرما مضافتی عمده

اطلاعاتی درباره خرما مضافتی عمدهخرما صارم بهبهان از معروف ترین خرماها در کشور ایران است که برای حفظ کیفیت آن حتماً باید خرما را به درون یخچال نگهداری کنید؛ دلیل آن هم برخورداری خرما از شیره بالا است.

این خرما به رنگ بنفش تیره و یا سیاه دیده می‌ شود و همچنین گوشت، شهد و طعم بسیار خوبی دارد. بسته به مزرعه، نحوه کشت و برداشت محصول، میزان رطوبت این خرما متفاوت است. به طور میانگین بین ۲.۵ تا ۴.۵ سانت طول دارد.

خرمای مضافتی سرشار از پتاسیم است. پتاسیم گشاد کننده عروق می باشد و می تواند مشکلاتی همچون سکته قلبی و مغزی را از بین ببرد. خرمای مضافتی خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و می‌ تواند رادیکال های آزاد بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند را از بین ببرد. همچنین این خرما در بهبود شرایط پوست صورت شما موثر است و می تواند چین و چروک پوست را از بین برد. عامل اصلی چین و چروک پوست صورت رادیکال‌ های آزاد زیر پوست هستند که با خاصیت آنتی اکسیدانی خرما از بین خواهند رفت.

خرمای مضافتی از آهن بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به سرعت قند از دست رفته بدن را به خون بازگرداند. این نمونه از خرما از طبع گرمی برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که دارای سردی مزاج هستند، گزینه خوبی می باشد.

توزیع ویژه خرما مضافتی عمده

توزیع ویژه خرما مضافتی عمده تولید خرمای مضافتی در استان کرمان اتفاق می‌ افتد و از آنجا به سراسر نقاط کشور منتقل می شود. به دلیل استفاده بسیار زیاد این خرما در تمامی فصول سال از جمله ماه مبارک رمضان، بازار توزیع خرما نیز بسیار داغ است و در این زمینه افراد بسیار زیادی در حال ارائه خدمات هستند. در حال حاضر قیمت خرما مضافتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از آن ها می توانیم میزان عرضه به تقاضا، نوع خرما، بسته بندی و… اشاره داشته باشیم.

مرکز عرضه خرما مضافتی بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای به مشتریان خود می فروشد. شما می‌توانید برای اینکه از توزیع ویژه خرما مضافتی برخوردار شوید، نسبت به خرید عمده آن اقدام کنید. در این صورت خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *