مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نازلترین قیمت خرما زاهدی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما زاهدی عمدهفروشنده ویژه خرما زاهدی عمده

نازلترین قیمت خرما زاهدی عمده را می توانید به صورت آنلاین و در سایت ما مشاهده کنید. خرما زاهدی به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع خرما در ایران شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل عرضه آن با قیمت مناسب و به صورت غیرحضوری با استقبال بیشتر خریداران روبه رو گردیده است. به دلیل فروش مستقیم، قیمت ها مناسبتر از بازار آزاد بوده و شما می توانید با کمترین هزینه، بهترین خرمای زاهدی را سفارش دهید.

نازلترین قیمت خرما زاهدی عمده

بررسی کیفی خرما زاهدی عمده

بررسی کیفی خرما زاهدی عمده

خرما زاهدی را با عنوان خرما قصب هم می شناسند. خرمایی نیمه خشک با ظاهری بیضی شکل و تخم مرغی که با توجه به نوع منطقه ای که محصول از آن برداشت می شود، ویژگی های کمی و کیفی متفاوتی دارد. در استان های مختلفی از کشور که شرایط پرورش خرما وجود دارد، این نوع خرما برداشت می شود که از مهمترین آنها می توان به استان های بوشهر و خوزستان و شهرستان های کازرون، اهواز، برازجان، فیروزآباد و خرمشهر اشاره نمود.

این خرما هم به صورت نیمه خشک و هم خارک مصرف می شود. رنگ ظاهری آن متمایل به زرد بوده و زمانی که کاملا می رسد به رنگ قهوه ای متمایل به زرد می باشد. به دلیل کیفیت بالا، قابلیت نگهداری در طولانی مدت را دارا بوده و به همین دلیل یکی از ارقام اصلی خرمای صادراتی ایران را تشکیل می دهد.

خرمای زاهدی بیشتر به صورت بسته بندی شده به بازارهای کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس و به صورت عمده در بازار داخلی توزیع می شود. طعم خوب و شیرین، کیفیت مطلوب، خواص فراوان و قیمت مناسب از مهمترین عواملی است که مصرف این خرما را در کشور افزایش داده است.

فروشنده ویژه خرما زاهدی عمده

فروشنده ویژه خرما زاهدی عمده

فروشنده ویژه خرما زاهدی عمده را هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای عرضه می کند. بازار فروش خرما زاهدی به خصوص در فصل برداشت آن رونق بیشتری می گیرد و به همین دلیل فروشنده تلاش می کند تا این محصول را به شیوه های مختلف و به صورت تازه به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برساند. لذا در سال های اخیر فروش آنلاین، بازار خرمای زاهدی را پررونق تر از قبل نموده است.

خریدار می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با صرف زمانی کوتاه، بهترین نوع از این خرما را هم به صورت عمده و در تناژ بالا و هم برای مصارف شخصی و به صورت جزیی سفارش دهد. در این شیوه از عرضه، هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و خریدار می تواند به صورت 24 ساعته برای رزرو و خرید خرمای مورد نظر خود اقدام کند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *