مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ روز خرما مضافتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دو مشخصه مهم خرما مضافتیتولید کننده خرما مضافتی ممتاز

خرما مضافتی از مرغوب ترین انواع خرما به شمار می رود، اگر قصد خرید این کالا را دارید بهتر از از نرخ روز خرما مضافتی اطلاع کسب نمایید، شما می توانید برای استعلام آخرین نرخ  این محصول با کارشناسان این مرکز که از تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند ارتباط برقرار نمایید و در کمترین زمان و هزینه، نرخ روز این خرما را استعلام نمایید.

نرخ روز خرما مضافتی

دو مشخصه مهم خرما مضافتی

دو مشخصه مهم خرما مضافتی خرما مضافتی در استان کرم و بم به خوبی رشد می کند، این خرما از انواع خرمای نیمه خشک به شمار می رود، مشخصات منحصر به فرد این خرما موجب شده است تا بتوان به راحتی از سایر خرماهای دیگر بتوان جدا نمود.

از دو مشخصه مهم خرمت مضافتی می تواند به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خرما مضافتی داری شکل بیضی شکل می باشد و رنگ آن قهوه ای و سیاه می باشد، هسته و گوشته آن تقریبا جدا از هم می باشد و به راحتی می توان آن را از گوشته جدا نمود.
  2. از دو مین مشخصه این خرما می توان به بافت نرم آن و طعم شیرین و دلپذیر آن اشاره نمود، البته شیرینی این خرما در حد متوسطی است و دل را نمی زند.

خرما مضافتی دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم ، آهن و کلسیمم می باشد، کلسیم موجود در این خرما برای کودکان در حال رشد بسیار مفید است و می تواند به استحکام استخوان ها کمک بسیار زیادی می نماید و از بروز پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند.

فیبر موجود در خرمای مضافتی می تواند به هضم غذا کمک بسیار زیادی کند، در ضمن فیبر می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی نماید.

تولید کننده خرما مضافتی ممتاز

تولید کننده خرما مضافتی ممتاز بازار خرما مضافتی از رونق بسیار خوبی برخوردار است ، و می تواند مرجع بسیار مناسبی برای اطلاع از کیفیت و نوع خرما به شمار رود.

تولید کننده خرمای مضافتی ممتاز با تولید خرما مضافتی مرغوب و باکیفیت و عرضه آن ها به صورت مستقیم این امکان را برای مشتریان خود فراهم می سازد تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین نمونه از این خرما را با قیمتی باورنکردنی و استثنایی  و کیفیت درجه یک و ممتاز خریداری نمایند.

شما می توانید از این تولید کننده خرمای مورد نظر خود را به صورت عمده و کلی نیز سفارش دهید و با استفاده از امتیازها و مشوق هایی که این تامین کننده برای مشتریان خود در نظر می گیرد حداکثر استفاده را بنمایید و بهترین و منحصر به فرد ترین نمونه از این محصول را با قیمتی کمتر از قیمت بازار خریداری نمایید و در هر کجا از ایران که هستید دریافت کنید.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *