مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی بزرگ خرما دشتستان ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره خرما دشتستانمراکز فروش خرما دشتستان عمده

خرما دشتستان یکی از خرماهای بسیار خوش طعم تولیدی در کشور است که مخصوص شهرستان دشتستان در شرق استان بوشهر است. این خرما از خرماهای صادراتی به روسیه، ازبکستان و قرقیزستان است که سالانه مقادیر بالایی از آن به ویژه در بسته های ۱۰ کیلویی به آنجا صادر می شود. تولیدی بزرگ خرما دشتستان ویژه اقدام به ارائه بهترین این خرما با قیمت عالی به بازار مصرف این میوه نموده است و خریداران از سراسر ایران می توانند در تماس با این تولیدی آن را سفارش دهند.

تولیدی بزرگ خرما دشتستان ویژه

اطلاعاتی درباره خرما دشتستان

اطلاعاتی درباره خرما دشتستان

یکی از خرماهای با ظاهر زیبا و مزه خوب در کشور ما خرما دشتستان است. این خرما در استان بوشهر تولید می شود و به دلیل بزرگ بودن دانه ها معمولا از آن جهت صادرات استفاده می شود.

این خرما به خرمای کبکاب که در این منطقه به فراوانی پرورش می یابد بسیار شبیه است با این تفاوت که شیره کم تری دارد و نسبت به آن خشک تر می باشد.

خرما دشتستان در مقایسه با انواع خرمای دیگر دارای پوستی خشک و نسبتا ضخیم است و پوست آن به گوشت چسبیده است و نمی توان به راحتی آن را جدا کرد.

از مزایای این خرما داشتن بافت گوشتی زیاد به دلیل اندازه بزرگ آن است و همین خصوصیت در کنار بافت نسبتا خشک آن باعث شده است در خارج کشور بازار مناسبی داشته باشد.

از محاسن دیگر این خرما امکان نگه دری بلند مدت آن در دمای اتاق است البته نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد زیرا قندهای موجود در آن در اثر حرارت نور خورشید تجزیه می شوند.

این خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و می توان انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در آن یافت و منبع بسیار مناسب انرژی نیز می باشد.

مراکز فروش خرما دشتستان عمده

مراکز فروش خرما دشتستان عمده

مراکز فروش خرما دشتستان این خرما را به صورت عمده در در اختیار خریداران عمده این محصول قرار داده اند. خرما عمده دشتستان از قیمت بسیار پایین تری در تناژ بالا برخوردار است و با سفارش عمده می توان از ان جهت صادرات نیز استفاده نمود.

جهت سفارش این خرما به شکل عمده خریداران می توانند با این مراکز فروش به طور مستقیم تماس بگیرند و از قیمت روز این محصول و نوع بسته بندی آن مطلع شوند.

خرید این محصول به صورت اینترنتی از طریق همین وب سایت مقدور است و با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت شما می توانید این خرما را بدون نیاز به مراجعه حضوری تهیه کنید و با اعلام آدرس خود در همین وب سایت آن را در مکان اعلامی در هر نقطه کشور دریافت کنید.

 

  • تبلیغات:
منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *