مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی خرما جعبه ای صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع خرما جعبه ایقیمت روز خرما جعبه ای

فروش تضمینی خرما جعبه ای صادراتی یک نوع خرمای مرغوب و درجه یک است که به خاطر کیفیت بالای این محصول جزو یک محصول صادراتی محسوب شده است. مرغوبیت بالا و قیمت مناسب دلایل بسیار مهمی است که باعث جذابیت خرما پیارم برای بازرگانان و تاجران و حتی پخش کنندگان یا عمده فروشان بازار داخل لحاظ می گردد.

فروش تضمینی خرما جعبه ای صادراتی

اطلاعاتی درباره انواع خرما جعبه ای

اطلاعاتی درباره انواع خرما جعبه ای خواص خرما مضافتی بم یا رطب میوه‌ ای شیرین و خوشمزه بسیار زیاد است. خرما به خاطر همین خواص فراوانی که دارد طرفداران زیادی دارد و نظر مردم را به خود جلب می کند.

خرما جزو محصولاتی است که در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری کاشت و برداشت می‌ شود. عده ‌ای خاستگاه آن را هندوستان می ‌دانند و باستان شناسان معتقدند کاشت این درخت به پنج هزار سال پیش بر می ‌گردد. به گفته پیشینیان درخت نخل خرما از کشور ما به چین برده شده است. این محصول در کشور های اروپایی مانند اسپانیا کشت می شود. 

خرما دارای انواع ویتامین از جمله آ ، ب، ث ، ای است. همچنین دارای املاح معدنی مانند فسفر، کلسیم، آهن، ید و منیزیم است که هر کدام از این مواد در سلامتی انسان نقش بسزایی دارند. خرما به علت داشتن منیزیم، انرژی عضلانی بدن را تقویت می‌ کند و نیروی عمومی بدن را افزایش می ‌دهد؛ همچنین  به علت داشتن فسفر و منیزیم موجب تقویت حافظه نیز می‌ شود.

 خرما در درمان و تسکین بیماری‌ های گوارشی، اختلالات روده‌ ای، کم ‌خونی، سرطان ‌های ناحیه شکم، رفع یبوست و اسهال بسیار مناسب است. خرمای خشک چیزی حدود ۳۰۰ کالری در ۱۰۰ گرم را داراست. افرادی که به دنبال خرما جعبه ای تازه و ارزان و باکیفیت نیز هستند، یکی از محصولات مجموعه ی ما نیز همین رقم می باشد.

تعامل با بسیاری از کشاورزان این منطقه و همچنین خرید در ابتدای فصل باعث شده بتوانیم این محصول را در انواع بسته بندی تولید کرده و به صورت مستقیم به فروش رسانیم. بنابراین جهت سفارش انواع خرما جعبه ای در اوزان مختلف و ارسال آن به سراسر ایران هم اکنون با ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت روز خرما جعبه ای

قیمت روز خرما جعبه ای قیمت خرما جعبه ای با توجه به کیفیت و وزن های مختلف آن قیمت گذاری می شود. در نمایندگی فروش این محصول با بالا رفتن تورم نوسان قیمت دارد و به قیمت روز به فروش می رسد.

خرید خرما جعبه ای تازه از مناطق تولید کننده عمده خرما صورت می گیرد. بازار محصولات طبیعی از شرکت های تامین کننده انواع محصولات طبیعی از جمله خرما جعبه ای می باشد، این مرکز این امکان را برای خریداران و تولیدکنندگان انواع خرما به وجود آورده تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با قیمت تولیدی و مستقیم از برداشت خریداری نمایند.

پوست نازک این خرما به رنگ قهوه‌ای تیره و با توجه به اینکه گوشت و پوست آن کاملاً به یکدیگر چسبیده‌اند، ظاهری زیبا و مطلوب دارد و فرایند شست و شوی آن نیز به صورت کامل صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه عمده قند موجود در آن از نوع فروکتوز می‌باشد به راحتی و سرعت در سوخت‌ و ساز بدن استفاده شده و کسانی که یک بار این خرما را مصرف کرده‌اند به خاطر طعم بسیار خوب و ظاهر مطلوب و سایر خواص غذایی آن معمولاً مصرف‌کننده دائمی این خرما می‌شوند.

روستا های سرچاهان، تزرج، معدنوئیه، شهدادی، برآفتاب، دهستان پایین و بالا، نیزار، درآگاه، گهکم، گنج، دشت سيدجوذر، جائین… در شهرستان حاجی‌آباد از نقاط عمده تولید خرمای پیارم هستند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *