مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید خرما جعبه ای عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرما جعبه ای خوب چه مشخصاتی دارد؟بازار فروش خرما جعبه ای

قیمت خرید خرما جعبه ای عمده به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، نوع خرما، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، وزن آن، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و…. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع خرما در خریدهای عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت خرید خرما جعبه ای عمده

خرما جعبه ای خوب چه مشخصاتی دارد؟

خرما جعبه ای خوب چه مشخصاتی دارد؟ از مشخصات خرما جعبه‌ای خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بسته بندی محکم و استانداردی است و بر روی آن تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت، نوع خرما و وزن آن بر روی بسته درج شده است.
  • دارای ظاهری سالم و یکدست بوده و فاقد هر گونه خرابی می باشد و بسیار تازه و خوشمزه است.
  • به خوبی و به شیوه ای کاملا بهداشتی سورت و تمیز شده است و تنوع بالایی در وزن و نوع بسته بندی دارد.

در هنگام خرید انواع خرما جعبه ای باید علاوه بر مناسب بودن قیمت به کیفیت و تازه بودن خرما توجه نمایید. خرما دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع املاح معدنی، ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان است و در بهبود و کنترل بسیاری از امراض نقش مهمی دارد. مصرف آن باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود و در برطرف کردن یبوست مؤثر است.

بازار فروش خرما جعبه ای

بازار فروش خرما جعبه ای این روزها بازار فروش خرما جعبه ای بسیار پررونق می باید و به علت مرغوبیت و طعم و مزه عالی استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان انواع خرما را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع خرما با بهترین کیفیت و قیمت ایده آل همین سایت می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند.

خرما یکی از میوه های گرمسیری  پرخاصیت می‌ باشد که در اغلب شهرهای جنوبی کشور کشت و پرورش می  شود و دارای ارقام مختلفی است که هر کدام از لحاظ کیفیت و شکل ظاهری همچنین قیمت تا حدودی با هم فرق دارند. خرما پس از برداشت از نخلستان ها باید برای فرآوری و بسته بندی راهی کارخانه شود تا در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته عملیات شستشو و ضدعفونی کردن آن انجام شده و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و با خارج از کشور گردد. 

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *