مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید خرما دشتستان ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما دشتستانبازار فروش انواع خرما دشتستان

مرکز خرید خرما دشتستان ارزان قیمت را به صورت عمده عرضه می کند. فروش کلی برای آن دسته از خریدارانی که قصد سفارش دهی در حجم بالا دارند، صرفه اقتصادی بیشتری داشته و به همین دلیل استقبال خوبی از آن می کنند. خرما عمده دشتستان را می توانید از مرکز خرید به صورت غیرحضوری هم خریداری کنید. در سال های اخیر که گرایش مردم به خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده است، فروش آنلاین خرما هم رونق بیشتری گرفته است.
مرکز خرید خرما دشتستان ارزان

بررسی کیفی خرما دشتستان

بررسی کیفی خرما دشتستان

دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر بوده که به عنوان قطب تولید خرما در استان شناخته می شود. تنوع بالایی از ارقام مختلف خرما در دشتستان برداشت می شود که هر یک از نظر ویژگی های ظاهری و کیفی با یکدیگر تفاوت دارند. در این منطقه خرما هم به صورت رطب و هم خارک برداشت می شود. ارقام مختلف خرمای زاهدی و کبکاب این منطقه بیشتر از دیگر ارقام شهرت دارد.

کبکاب این منطقه به دلیل درشتی سایز و طعم و مزه مطلوبی که دارد، بیشتر به صورت بسته بندی شده به بازارهای کشورهای دیگر صادر می شود. کیفیت بالا و ماندگاری طولانی خرمای دشتستان سبب شده تا محصول این منطقه ثبت جهانی شود.

از مهمترین ویژگی های خرمای دشتستان می توان به درشتی اندازه، کوچک بودن هسته و کم بودن میزان شیره آن اشاره نمود. خرمای این منطقه در زمان خارک به صورت زرد کمرنگ و پس از آنکه کاملا رسیده شد به رنگ قهوه ای تیره و حتی سیاه دیده می شود.

چون شیره کمی دارد به راحتی می توان آن را بدون یخچال و تا مدت ها نگهداری کرد. همین ویژگی کیفی سبب شده جزء ارقام نیمه خشک خرما طبقه بندی گردیده و به عنوان یکی از اقلام غیر نفتی به کشورهای مختلف جهان صادر گردد.

بازار فروش انواع خرما دشتستان

بازار فروش انواع خرما دشتستان

بازار فروش انواع خرما دشتستان همیشه پررونق بوده است. چرا که این منطقه خرماخیز تنوع بالایی از نظر تولید خرما دارد و ارقام مختلفی از این محصول در این منطقه برداشت می شود. به همین دلیل هر ساله با فرا رسیدن فصل برداشت، فروش به صورت مستقیم هم رونق می گیرد. در سال های اخیر تولید کنندگان توانسته اند با عرضه بی واسطه سود خوبی را از فروش خرما در این منطقه از آن خود کنند.

اگر قصد خرید خرما دشتستان را دارید و می خواهید بهترین و باکیفیت ترین خرمای این منطقه را به صورت تازه و با قیمت خوب خریداری کنید، کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. خرمای دشتستان به دو صورت بسته بندی و فله ای موجود است. می توانید با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام دهید. دلیل مناسبتر بودن قیمت ها، فروش مستقیم است.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *