مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش خرما زاهدی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما زاهدی ارزانقیمت تولیدی خرما زاهدی ارزان

خرما صفوی عالی و منحصر به فرد است که از لحاظ طعم و رنگ با خرماهای دیگر متفاوت است و جز خرماهای خشک محسوب می شود این محصول اعلا دارای ارزش غذایی بالایی است و خواص فراوانی است و به کشورهای مختلفی نیز صادر می شود.

مرکز پخش خرما زاهدی ارزان به صورت مستقیم و بدون واسطه بهترین و با کیفیت ترین نوع خرما زاهدی را با قیمت تولیدی به فروش می رساند.

مرکز پخش خرما زاهدی ارزان

بررسی کیفی خرما زاهدی ارزان

بررسی کیفی خرما زاهدی ارزان

 کیفیت خرما عسلی بوشهر بسیار بالا است به گونه ای که توانسته است در بازار داخلی جز خرماهای پر فروش به شمار آید و به کشورهای مختلفی نیز صادر شود که صادر کردن این محصول خود می تواند نشان دهنده و تایید کننده کیفیت بالای این محصول باشد.

خرما زاهدی هم از نظر طعم و مزه عالی و درجه یک است هم دارای خواص بی نظیر و شگفت آوری می باشد. این محصول به دلیل حالت خشک از ماندگاری بالایی برخوردار است که ماندگاری بالای آن بر مرغوبیت بالای آن تاثیر گذار است و موجب می شود نسبت به خرماهای دیگر دیرتر فاسد شود و نیازی به نگهداری در یخچال نداشته باشد خیلی بهتر و راحت تر به بازار فروش ارسال شود و کیفیت خود را حفظ کند.

 خرمای زاهدی علاوه بر این که از لحاظ طعم و مزه اعلا و بی نظیر است دارای مواد مغذی فراوانی می باشد که باعث شده است آن را جز خرماهای پر خاصیت به شمار آورند این نوع خرما دارای فیبرهای پرخاصیت و مرغوب و املاحی چون کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است که هر کدام از این املاح برای سلامت بدن بسیار مفید است و کمبود آن در بدن مشکل آفرین می باشد و فیبرهای موجود در آن نیز برای دستگاه گوارش و سلامت روده و رفع یبوست بسیار مفید هستند.

قیمت تولیدی خرما زاهدی ارزان

قیمت تولیدی خرما زاهدی ارزان

 قیمت خرما زاهدی اگر از تولیدی آن به صورت مستقیم خریداری شود ارزان است و با قیمت با واسطه این محصول تفاوت چشمگیری دارد.

تولید کنندگان در تولید خرما زاهدی به بهترین شکل عمل می کنند و آن را در بسته بندی های متفاوت به بازار داخلی و خارجی ارسال می کنند و از آنجایی که می خواهند همه خریداران در خرید ارزان آن سهیم باشند و خرمای زاهدی تازه و مرغوب در دسترس آنها قرار گیرد این محصول را مستقیم با قیمت تولیدی به مشتری عرضه می کنند که خریدار با اقدام به خرید مستقیم آن می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

 قیمت که تولید کننده برای عرضه مستقیم این محصول در نظر می گیرد قیمت اصلی و نهایی آن است پس اگر مشتریان عمده بخواهند خرمای زاهدی درجه یک و مرغوب را با قیمت نهایی که قیمتی مناسب و ارزان است خریداری نمایند باید آن را از طریق همین سایت به صورت اینترنتی از فروشنده اصلی خریداری نمایند و از کیفیت و مرغوبیت بالا و قیمت ارزان آن بهره مند شوند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *