مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش خرما مضافتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز خرما مضافتیقیمت تولیدی خرما مضافتی

خرما صادراتی بوشهر از بهترین نمونه خرماهای ایرانی به شمار می رود. مرکز پخش خرما مضافتی، انواع گوناگونی از این ماده پرفروش را در اختیار داشته و آن را با توجه به تقاضایی که در بازار مبنی بر دریافت آن وجود دارد، ارائه خواهد کرد.

این مرکز تلاش می کند تا روشهایی را برای عرضه محصولات خود در نظر بگیرد که می توانند شرایط بسیار خوب و ایده آلی برای دسترسی همگان به آن را فراهم نمایند. این باعث می شود تا موفقیت های زیادی برای این بازار خرما به وجود آید.

مرکز پخش خرما مضافتی

ویژگی بارز خرما مضافتی

ویژگی بارز خرما مضافتی امروزه به دلیل اینکه سعی شده تا به اقتصاد غیر نفتی در کشورما به صورت ویژه توجه شود. نگاه خوبی به دیگر مواد طبیعی و تجاری همانند خرما وجود دارد. در این باره می توان گفت که مطالعه بر روی گونه های مختلف از خرما اهمیت بسیاری یافته که نتیجه این مطالعات، کشف صدها گونه از خرما در کشورمان ایران بوده که یکی از مهمترین آنها خرما مضافتی می باشد. این خرما در بم، جیرفت و عنبرآباد به صورت گسترده کشت می شود و مازاد آنچه که این خرما برای تامین نیاز بازار در نظر می گیرد، به امر صادرات اختصاص یافته است.

خرما صارم بهبهان ویژگی هایی دارد که توجه به آنها می تواند به راحتی وجه تمایز آن را با دیگر گونه های خرما مشخص نماید. از جمله این که خرما مضافتی بافت نرمی دارد و رطوبت آن نسبتاً زیاد است.
اما شاید بتوان ویژگی بارز خرما مضافتی را در رنگ تیره آن عنوان کرد که پوسته نسبتاً ضخیمی که چسبیدگی زیادی به گوشته آن دارد، به صورت کاملاً صاف با درخشش خاصی آن را تحت پوشش قرار داده است.
در نتیجه زیبایی ظاهری خرما مضافتی که مهمترین دلیل برای انتخاب آن در مراسمات مختلف بوده را باید در بین دیگر ویژگی های آن به صورت ویژه مورد توجه قرار داد.

قیمت تولیدی خرما مضافتی

قیمت تولیدی خرما مضافتی قیمت تولیدی خرما مضافتی در کشورما که ظرفیت های عظیمی در این باره دارد، عدد متناسبی را نشان می دهد. بسیاری از مناطق در جنوب کشورمان اقدام به تولید این ماده ارزشمند نموده و تلاش کرده اند تا نیاز به آن را در بازارهای کشورمان به صورت ویژه رفع نمایند.

قیمت خرما از سوی واحدهای تولیدی، با توجه به مرغوبیت و کیفیت ماده، تعیین خواهد شد. طبیعی ست که هر اندازه خرما درجه یک تر باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. نوسانات بازار و روشهای خرید هم در قیمت گذاری های نهایی بی تاثیر نیستند.
شایان ذکر است این قیمتها معمولاً از سوی افرادی که شناخت کاملی نسبت به این نوع از خرما دارند، برای آن در نظر گرفته می شود.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *