مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش خرما دشتستان ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی خرما دشتستان عمدهخرید ارزان خرما دشتستان

خرما یکی از میوه های گرمسیری پرخاصیت است که در شهرهای جنوبی کشور از جمله دشتستان با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد. این روزها بازار فروش خرما دشتستان ویژه بسیار پررونق می باشد و به علت کیفیت بالا و خواص درمانی زیاد دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور است و بسیاری از افراد این محصول را در حجم زیاد و به صورت عمده با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

بازار فروش خرما دشتستان ویژه

بررسی کیفی خرما دشتستان عمده

بررسی کیفی خرما دشتستان عمده از انواع خرمای تولید شده در دشتستان می‌توان به خرمای کبکاب و زاهدی و … اشاره کرد. ابن خرماها دارای سطح کیفی بسیار خوبی می باشند و با توجه به شرایط آب و هوایی دشتستان و خاک حاصلخیز خرمایی درجه یک کشت و پرورش می یابد. خرمای کبکاب دشتستان دارای ظاهری بیضی شکل و رنگ قهوه ای می باشد و دارای طعمی شیرین و لذیذ بوده و بکی از ارقام پرشیره است. خرمای زاهدی دشتستان دارای رنگی طلایی و اندازه‌ای درشت و بافتی گوشتی می باشد ‌همچنین پوستی نازک و طعم و مزه عالی داردو این خرما دارای رطوبتی کم است.

خرما زاهدی دشتستان یکی از مهمترین ارقام صادراتی به شمار می آید و در بسته بندی استاندارد با مشخصات کامل محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشت و وزن آن ارائه می شود. تولید خرما در استان بوشهر و شهرستان دشتستان به صورت عمده و با بهترین کیفیت انجام می شود و یکی از مرغوب ترین انواع خرما در این شهر تولید و عرضه می گردد.

خرید ارزان خرما دشتستان

خرید ارزان خرما دشتستان این روزها امکان خرید ارزان خرما دشتستان به شیوه های متنوع برای مشتری فراهم می باشد و یکی از آسان ترین راه های خرید خرما به صورت اینترنتی است که با توجه به شرایط راحت و مناسب اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان می توانند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نمایند و با ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد.

خرما دشتستان شامل گونه‌های مختلفی است که معمولا در مرداد و شهریور برداشت آن آغاز می شود. پس از برداشت از نخلستان ها باید راهی کارخانه تولیدی شود تا در آنجا عملیات فرآوری و تمیز کردن آن بوسیله دستگاه های پیشرفته انجام شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد. این خرما علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی یا ضمانت کیفیت و بسته های استاندارد به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *