مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه خرما زرد زاهدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت ویژه خرما زرد زاهدیبازار فروش خرما زرد زاهدی

تنوع در دنیای خرمای ایرانی بسیار زیاد است. که از انواع آن ها می توانیم به خرمای پیارم، مضافتی، خاصویی و… اشاره داشته باشیم. اما یکی از برترین آن ها خرمای زرد زاهدی می‌ باشد. این خرما در بین ایرانیان از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار است و نسبت به بسیاری از خرماهای دیگر قیمت ارزان تری دارد. به همین دلیل استقبال از خرید آن بسیار زیاد می باشد. مرکز عرضه خرما زرد زاهدی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با ارائه محصولات خود، بتواند باعث تعدیل نیاز بازار شود و در این صورت افراد می‌ توانند با خیالی راحت در هر نقطه از کشور نسبت به خرید خرما اقدام نمایند‌.

مرکز عرضه خرما زرد زاهدی

کیفیت ویژه خرما زرد زاهدی

کیفیت ویژه خرما زرد زاهدی خرمای زاهدی از مرغوب ترین انواع خرما ها به حساب می آید که اسم دیگران خرمای قصب می باشد. خرمای زاهدی در بسیاری از مناطق کشور تولید می شود اما بهترین نمونه از آن در استان های جنوبی کشور ایران همچون استان های هرمزگان، بوشهر و فارس از تولید می شود. خرمای زاهدی سازگاری بسیار زیادی با آب و هوای گرم دارد و فصل برداشت آن در فصول گرم سال است. این خرما شکلی بیضوی داشته که انتهای آن باریک و نوک تیز است. 

رنگ این خرما در مرحله نارس، زرد بوده و در مرحله رطب به رنگ قهوه‌ ای روشن در می آید. در حال حاضر خرمای زاهدی به صورت فله ای و یا در قالب بسته‌ بندی های شکیلی در بازارهای خرید و فروش به وفور یافت می شود. از طرفی بازرگان بسیاری هستند که این سری از خرماها را به کشورهای خارجی صادر می نماید، برای این که خرمای زاهدی کیفیت خود را در داخل انبار و مدت طولانی حفظ نماید، باید دو هفته قبل از ذخیره خرما، انبار را به خوبی ضدعفونی و پاکسازی و تمیز کرد. این کار مانع از آفت زدگی خرمای شما می شود.

خرمای زاهدی از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد. این خرما سرشار از پتاسیم است، بنابراین برای رفع بسیاری از مشکلات قلبی عروقی بسیار موثر خواهد بود. آنتی‌اکسیدان‌ های موجود در خرما زاهدی می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد. از طرفی می‌ تواند رادیکال‌ های موجود در پوست صورت شما را که عامل اصلی چین و چروک پوستتان هستند را از بین ببرد، در نتیجه برای زیبایی نیز بسیار موثر است.

بازار فروش خرما زرد زاهدی

بازار فروش خرما زرد زاهدی بازار فروش خرمای زاهدی نسبت به بسیاری از خرماهای دیگر از رونق بالایی برخوردار است. این خرما در خانواده خرمای ارزان قیمتی قرار گرفته است که هر فردی می‌ تواند با هر توان مالی آن ها را خریداری نماید. به دلیل تولید خرمای زاهدی در مناطق جنوبی، شما می‌ توانید برای اینکه دست واسطه را از معامله حذف نمایید، مستقیماً به این مراکز مراجعه نمایید و خرمای خود را به صورت اقتصادی تهیه نماید.

اما با توجه به شرایط فعلی جهان، چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود. برای این کار شما می توانید به مراکز فروش اینترنتی ما مراجعه کرده و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود، خرمای مرغوب زاهدی را تهیه نمایید.

اما بازار صادرات انواع خرمای زرد زاهدی بسیار خوب است و کشورهای بسیاری از جمله کشورهای اروپایی نسبت به خرید این نوع خرما از خود استقبال نشان داده اند. در این زمینه بازرگانان خرمای زاهدی را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای به کشورهای اروپایی صادر می نمایند و در نهایت به سود خود می رسند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *