مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی خرما عمده درشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع خرما عمده مجلسیتولید ویژه خرما عمده صادراتی

خرما جزء یکی از غنی ترین و بهترین مواد غذایی می باشد که انسان ها می توانند مصرف کنند. خرما ها منبع بسیار غنی از تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد. مصرف خرما برای کودکان در سنین رشد و همچنین سالمندان بسیار توصیه می شود. مرغوب ترین نوع خرما، خرمای فراورده می باشد. این خرما ها نرم تر و خوشمزه تر از سایرین هستند. مرکز فروش تضمینی خرما عمده، و با کیفیت ترین خرما ها را در بسته بندی های مختلف و متنوع و همچنین قیمت های کاملا به صرفه و مناسب ارائه می کند. 

فروش تضمینی خرما عمده درشت

مشخصات انواع خرما عمده مجلسی

مشخصات انواع خرما عمده مجلسی خرما های مجلسی مشخصات و ویژگی های عمده ای دارند. یکی از این مشخصه ها رنگ تیره و مشکی آن ها می باشد و فاقد هر گونه شکرک زدگی بر روی خود می باشند. پوستی صاف و بدون ترک خوردگی داشته و بعضی از آن ها مایل به قهوه ای رنگ هستند. مشخصه دیگر خرما های مجلسی هسته آن ها است. این خرما ها فرآوری نشده و هسته آن ها خارج نشده است و دارای هسته می باشند. مشخصه بعدی این خرما های مجلسی، گوشتی بودن آن ها است. خرما های مجلسی تپل هستند و دارای مقادیر زیادی گوشته خرما می باشند.

این خرما ها شهد ندارند و فاقد هرگونه مایع بر روی خود می باشند. پوست این خرما ها سفت و زمخت است و کسانی که تمایلی به خوردن آن ها ندارند، می توانند به راحتی پوست آن ها را جدا کنند. شکل این خرما ها به صورت بیضی‌ می باشد و همه آن ها به یک شکل هستند. خرما های مجلسی هم به صورت فرآوری و هم به صورت طبیعی وجود دارند و در نوع فرآوری شده آن ها، خرما ها در مرکز خود به جای هسته دارای مغز گردو می باشند. 

تولید ویژه خرما عمده صادراتی

تولید ویژه خرما عمده صادراتی مرکز تولید خرما، انواع خرما صادراتی بسته بندی ها و کارتن های حاوی وزن های مختلفی انجام می گیرد. مشتریان و متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خودشان، وزن مورد نیاز خرما را خریداری کرده و مصرف نمایند.

قیمت نهایی این خرما های فراورده درجه یک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و بزرگ ترین عامل نوع خرما می باشد. خرما های درشت و دراز نسبت به خرما های ریز و کوچک قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند. عامل بعدی شیره داشتن یا نداشتن خرما ها می باشد. خرماهایی که شیره دارند نسبت به آن هایی که خشک هستند گران تر می باشند. عامل بعدی نحوه بسته بندی آن ها می باشد. خرما هایی که علاوه بر پوسته پلاستیکی، دارای جعبه و کارتن نیز باشند، نسبت به خرما هایی که فقط پوسته پلاستیکی دارند، گران تر هستند

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *