مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جدیدترین قیمت خرما زاهدی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی خرما زاهدی ارزانتولید کنندگان خرما زاهدی ارزان

جدیدترین قیمت خرما زاهدی ارزان به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و نوع بسته بندی آن، برند و شرکت تولید کننده، محل برداشت، روش خرید و فروش، وضعیت موجود در بازار و ‌…. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع خرما زاهدی در خریدهای عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

جدیدترین قیمت خرما زاهدی ارزان

بررسی ویژگی خرما زاهدی ارزان

بررسی ویژگی خرما زاهدی ارزان خرما زاهدی دارای ظاهری بیضی شکل می باشد و در دسته خرماهای نیمه خشک قرار می گیرد و رنگ آن قهوه ای می باشد. کیفیت آن با توجه به محل برداشت و اندازه همچنین گوشت آن متفاوت است و در هنگام بسته بندی نیز با نام های درجه یک، درجه دو و درجه سه بسته بندی می شود که این امر نشان دهنده سطح کیفی خرما می باشد. خرما زاهدی درجه یک بدون هیچ‌گونه خرابی و آفت زدگی بوده و بسیار خوشمزه و لذیذ است همچنین بسته بندی استانداری داشته و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت. وزن آن بر روی بسته درج شده است.

این خرما بسیار مغذی و پرفایده است و مصرف آن در پیشگیری از امراض مختلف و یا درمان آنها نقش مهمی دارد. مصرف این محصول باعث تقویت حافظه شده و به افزایش یادگیری کمک می کند همچنین در برطرف کردن یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش مؤثر است. با وجود دارا بودن کلسیم استخوان ها را تقویت نموده و از رشد سلول های بدخیم سرطانی پیشگیری می کند.

تولید کنندگان خرما زاهدی ارزان

تولید کنندگان خرما زاهدی ارزان تولید خرما زاهدی ارزان در استان های مختلف کشور از جمله هرمزگان، بوشهر، فارس و خوزستان و ‌… با بهترین کیفیت انجام می شود. خرما در این مناطق با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد تولید زیادی دارد و پس از برداشت از نخلستان ها باید برای فرآوری و بسته بندی راهی کارخانه تولید کننده شود و در آنجا به وسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن شستشو و ضد عفونی می شود و پس از آماده شدن در بسته های کارتنی و یا سطلی راهی بازار فروش می گردد.

خرما زاهدی یکی از بهترین و مرغوب ترین خرماهای صادراتی به شمار می آید و هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود که به علت کیفیت بالا همچنین طعم و مزه عالی در آنجا نیز مشتریان زیادی داشته و از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *