مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده خرما زرد زاهدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره خرما زرد زاهدیتوزیع کننده خرما زرد زاهدی

از مهم ترین و با ارزش ترین محصولات کشاورزی کشور خرما می باشد که در شهر های مختلف با کیفیت عالی تولید می گردد.

این محصول دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام مشخصات و ویژگی هایی خاص خود را دارند. خرما زاهدی یکی از خوشمزه ترین خرما ها بوده و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پر طرفدار می باشد.

این رقم از خرما به صورت عمده ای و با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد که برای به دست آوردن قیمت عمده خرما صادراتی بوشهر می توانید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

قیمت عمده خرما زرد زاهدی

اطلاعاتی درباره خرما زرد زاهدی

اطلاعاتی درباره خرما زرد زاهدیخرما صارم بهبهان جزء خرما های خشک بوده و از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این خرما دارای ظاهری بیضی شکل بوده و رنگ زرد فوق العاده ای دارد، خرما زرد زاهدی ماندگاری بالایی دارد و حمل و نقل آن بسیار آسان است، این مشخصات باعث شده تا یکی از پر فروش ترین خرما های بازار باشد.

خرما زاهدی در شهرستان های کازرون، خرمشهر، اهواز، بوشهر، برازجان، خوزستان و دیگر شهرهای کشور به صورت عمده و به بهترین کیفیت تولید می گردد. برداشت این خرما معمولا از اواخر شهریور شروع شده و تا اوایل پاییز ادامه دارد.

این نوع از خرما تقریبا گوشتی می باشد و هسته آن به خود میوه چسبیده است. خرما زرد زاهدی علاوه بر مصرف تازه خوری کاربرد های مختلفی دیگری دارد و از آن می توان در تهیه انواع مواد قندی خوراکی استفاده کرد.

خرمای زرد زاهدی یکی از پر خاصیت ترین خرما ها بوده و از آن می توان به عنوان یک میان وعده سالم استفاده کرد. این خرما سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه A  و B می باشد به همین دلیل مصرف آن به کودکان توصیه می شود.

توزیع کننده خرما زرد زاهدی

توزیع کننده خرما زرد زاهدی بسته بندی خرما زاهدی در حفظ کیفیت و جلوگیری از خراب شدن آن بسیار کمک می کند، به همین دلیل پس از برداشت به شرکت های بسته بندی انتقال داده می شود و توسط دستگاه های مخصوص سورت بندی و بسته بندی می شود. این خرما در بسته بندی های کارتونی ۱۰ و ۲۰ کیلو قرار گرفته و سپس به بازار ارائه می گردد.

بازار خرما زرد زاهدی بسیار پر رونق بوده و این محصول جزء محصولات پر فروش می باشد، این خرما به صورت های مختلفی به فروش می رسد که از بهترین نوع آن به روش اینترنتی اشاره کرد. با در دسترس بودن اینترنت توزیع خرما زاهدی توسط سایت های اینترنتی ما صورت می گیرد و با مراجعه به این سایت ها می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *