مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز انواع خرما عمده زاهدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم خرید خرما عمدهتولید کننده خرما عمده صادراتی

خرما صفوی یکی محصولات صادراتی کشور است. در مناطق جنوبی نظیر استان های بوشهر, خوزستان و فارس درخت خرمای زاهدی بهترین رشد را دارد. مرکز انواع خرما عمده زاهدی این سه استان هستند که به صورت عمده به بازار های داخل کشور و کشورهای دیگر عرضه می شود.

زاهدی از خرماهای پرطرفدار و مورد پسند بازار های داخلی و خارجی می باشد. طعم شیرین,خوش گوشت بودن و ترد بودن آن زبانزد می باشد.

مرکز انواع خرما عمده زاهدی

نکات مهم خرید خرما عمده

نکات مهم خرید خرما عمده

نکات مهم خرید خرما عمده:

خرما عسلی بوشهر به صورت عمده از شهرهای جنوبی به سراسر کشور توزیع و پخش می شود.تولید خرما به شرایطی آب و هوایی بستگی دارد که این شرایط در نواحی جنوبی کشور برای رشد و محصول دهی بیشتر محیا است. این خرما در فصل های پاییز و تابستان فروش بیشتر و پرسودی دارد. زاهدی مورد پسند بیشتر مردم می باشد و دلیل آن هم طعم شیرین و ترد بودن این خرما و خوش گوشت بودن زاهدی است.

رنگ خرما زاهدی درجه یک و مرغوب قهوه ای روشن می باشد. خرما زاهدی در دو سایز درشت و ریز در بازار وجود دارد که سایز درشت آن بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.فصل برداشت خرمای باکیفیت زاهدی فصل پاییز می باشد که سبب کسب و کار پرسود عمده فروشان خرما می شود و یک اصل مهم همیشگی این است که هر محصولی در فصل برداشت خود بهترین کیفیت و بهترین قیمت را دارد.

شمایل زاهدی بیضی شکل است و بیشتر به رنگ قهوه ای مایل به قرمز در بازار دیده می شود است. زاهدی رطوبت کمی دارد و دسته خرماهای خشک است و بر روی بسته بندی های آن خشک بودن خرمای زاهدی نوشته شده است. زاهدی از نوع خرماهای دیررس می باشد و در مقایسه با رطب خشک بودن, فاقد آب و رطوبت بودن و میزان بالای قند در آن به چشم می خورد. به دلیل خشک بودن بافت این خرما قابلیت نگه داری و ذخیره ی بالا را دارد دارد و تا پنج سال هم می توان آن را ذخیره و مصرف کرد و در طول این سال ها این خرما سالم و تازه خواهد ماند.

خرمای زاهدی سرشار از مواد معدنی, فیبر, ویتامین, کلسیم و آهن است و برای رفع یبوست, پاکسازی سیستم گوارش, جلوگیری از پوکی استخوان و بهبود گردش خون بسیار موثر و مفید است.

تولید کننده خرما عمده صادراتی

تولید کننده خرما عمده صادراتی تولید کندگان خرمای عمده زاهدی صادراتی استان های فارس, بوشهر و خوزستان هستند که پس از تولید به صورت عمده و فله ای به کشورهای دیگر صادر می شود.

در بین انواع خرماهای خشک تازه این خرما بیشترین درصد را برای صادرات خرما به خود اختصاص داده است و در بسته بندی های ده کیلویی در کارتن های لمینت شده به کشورهای روسیه، ترکیه، هند و پاکستان صادر می شود ولی بیشتر کشورهای اروپایی این خرما را در وزن های کمتر و در بسته بندی های کوچکتر از کشور ما خریداری می کنند. صادرات این رقم خرما برای کشور از نظر تجاری بسیار سودآور است.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *