مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش خرما مضافتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع خرما مضافتی عمدهتولید کننده خرما مضافتی عمده

خرما صادراتی بوشهر یکی از انواع خرمای ایرانی به شمار می رود که شاید اگر بگوییم در نوع خود از معروف ترین گونه های خرما در بازار داخل می باشد سخنی به گزاف نگفته باشیم. برای خرید خرما مضافتی عمده به کیفیت و قیمت خوب توصیه می شود تا این محصول را از یک مرکز فروش معتبر تهیه نمایید.

مرکز فروش خرما مضافتی عمده

کیفیت انواع خرما مضافتی عمده

کیفیت انواع خرما مضافتی عمدهخرما صارم بهبهان مانند هر گونه میوه دیگر ممکن است  به لحاظ کیفی دارای درجات مختلفی باشد که موجب شود این محصول در بازار به انواع گوناگونی مانند خرما مضافتی درجه یک، خرما مضافتی درجه دو و خرما مضافتی درجه سه تقسیم شود. در این نوشتار قصد داریم با شرح مختصری درباره کیفیت انواع خرما مضافتی شما را با این محصولات بیشتر آشنا نماییم.

گقته می شود خرمای درجه یک مضافتی خرمایی است که هر دانه آن دارای اندازه ای در حدود سه تا چهار سانتی متر بوده و میوه آن به صورت بیضی می باشد و هسته ریزی دارد که به آسانی از گوشته  آن جدا می شود. صاحبان نخلستان های خرما مضافتی درجه یک از ماه شهریور تا اواسط ماه مهر این خرما را هر ساله از نخلستان های خود برداشت می کنند.

گفته می شود خرما مضافتی درجه یک بسیار مرطوب می باشد به گونه ای که میزان رطوبت هر دانه از این خرما را حداقل پانزده و حداکثر سی و پنج درصد ذکر کرده اند. همچنین ممکن است بتوان گفت این محصول بسیار خوشمزه و شیرین می باشد که شاید بتوان  ِآن را دلیل اصلی اقبال عمومی به این محصول در بازار انواع خرما قلمداد نمود.

از دیگر خصوصیاتی که برای خرمای درجه یک مضافتی ذکر می کنند و ممکن است بتوان آن را به عنوان شاخصی برای تشخیص کیفیت این محصول در نظر گرفت این است که گفته می شود این محصول نرم بوده و گوشتی دارد که پوسته را به آسانی می توان از آن جدا نمود.

داشتن خواص گوناگون و سرشار از انرژی بودن از دیگر مشخصات ذکر شده برای خرمای مضافتی باکیفیت بالا می باشد. شاید بتوان گفت به خاطر همین ویژگی است که خرمای  مضافتی در ماه رمضان بیشتر مورد استفاده روزه داران قرار می گیرد.

گرچه خرما مضافتی های درجه دو و سه کیفیت کمتری نسبت به خرمای درجه یک مضافتی ممکن است داشته باشند؛ با این وجود با توجه به این که از نوع خرمای مضافتی هستند می توان انتظار داشت شباهت هایی به محصول درجه یک داشته باشند.

تولید کننده خرما مضافتی عمده

تولید کننده خرما مضافتی عمده خرما مضافتی عمده بازار فروش بسیار خوبی دارد که ممکن است تاثیر مستقیمی بر میزان تولید  و زیاد شدن تولید کننده های آن داشته باشد. البته باید توجه کنید که الزاما همه نخلستان هایی که به تولید خرما مضافتی می پردازند محصول درجه یکی تولید نمی کنند و یا همه خرماهای آن ها درجه یک نمی باشد.

بنابراین چنانچه در تشخیص خرما مضافتی مرغوب و عمده مهارت کافی ندارید، برای تهیه خرما مضافتی عمده به نظر می رسد که بهتر باشد به سراغ آن دسته از تولید کنندگان این محصول بروید که به داشتن محصول درجه یک مشهور و شناخته شده هستند تا با اقدام به خرید خرما مضافتی عمده از این تولید کننده ها ضمن کوتاه نمودن دست دلالان سودجو و خرید این محصول با قیمت کمتر از کیفیت و اصالت آن نیز اطمینان بیشتری کسب نمایید.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *