مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی خرما زاهدی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص انواع خرما زاهدیتوزیع کننده خرما زاهدی عمده

خرما زاهدی عمده در کارخانه های تولیدی بیشتر به صورت بسته بندی شده در کارتون های با وزن های مختلف تهیه می گردد. خرمای زاهدی جزو خوش طعم ترین خرما های تولید شده در ایران است که علاوه بر بازار های داخلی در دیگر کشور ها طرفداران بسیار زیادی دارد و بر مبنای همین موضوع بیشتر به صورت بسته بندی شده کارتونی به این بازار ها ارائه می ‌شود.

کارخانه تولیدی خرما زاهدی عمده

خواص انواع خرما زاهدی

خواص انواع خرما زاهدی همانطور که می دانید خرما در گروه میوه‌ های بسیار پر فایده و مغزی قرار می گیرد. در راستای تمامی این موارد بیشتر متخصصین توصیه می کنند از این محصول برای درمان و پیشگیری از بیماری ها باید استفاده کرد.

خواص انواع خرما زاهدی را می توان در موارد زیر معرفی نمود:

  • این محصول دارای ویتامین های بسیار زیاد است که برای رفع کم خونی و جلوگیری از رشد سلول‌ های سرطانی بهترین گزینه می باشد.
  • کلسیم موجود در خرمای زاهدی بسیار بالاست و به همین دلیل برای مستحکم بودن استخوان ها مفید است.
  • این خرما به دلیل داشتن کاتولئیدجذب ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را آسان ‌تر می ‌کند.
  • منگنز بسیار زیادی که در این خرما وجود دارد، اعصاب را تسکین می دهد و برای رفع خستگی و درد عضلات به خصوص بعد از تمرین های سخت ورزشی گزینه بسیار خوبی می باشد.
  • قند موجود در این نوع خرما از نوع فروکتوز است که نه تنها باعث قند خون نمی شود بلکه برای کاهش وزن نیز تاثیر دارد.
  • خرما زاهدی سرشار از فیبر است که به همین دلیل افرادی که مشکلات گوارشی دارند، بهتر است در سبد غذایی خود آن را لحاظ کنند.

در راستای این ویژگی ها و مشخصات بازار خرما زاهدی در داخل ایران از رونق قابل توجهی برخوردار است و معمولاً به عنوان بهترین محصول به صورت بسته بندی شده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

توزیع کننده خرما زاهدی عمده

توزیع کننده خرما زاهدی عمده توزیع خرما زاهدی در ایران به صورت عمده انجام می پذیرد زیرا مناطق بسیار زیادی در زمینه تولید این محصول در حال فعالیت هستند که می توانند به عنوان عرضه کننده های عمده فعالیت‌ های بسیار زیادی داشته باشند.

به صورت سالانه مقدار بسیار زیادی خرما زاهدی از مناطق جنوبی کشور مخصوصاً استان‌ های بوشهر، فارس و هرمزگان برداشته می ‌شود و علاوه بر مصرف داخلی، حجم زیادی از این محصول برای صادرات دیگر کشور ها نیز آماده می شود.

صادرات خرما زاهدی معمولاً به کشور های منطقه اروپایی انجام می ‌پذیرد. بازرگانی های صادراتی ترجیح می‌ دهند برای افزایش سوددهی خود در این زمینه این محصولات را از توزیع ‌کنندگان عمده خریداری نمایند تا بتوانند با ارزان ترین قیمت، محصول را دریافت کرده و در این زمینه به افزایش سود خود برسند.

منیژه یاحقی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شهداد شما را به خرید بهترین محصولات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *